Creme au Chocolat


20131128-215806.jpg

Deci fetili, ce mancam in seara asta? Ciocolata, biensur! Numa’ de ciuda, nah! Sâc, sâc! 🙂
Pai nu? Ca doar tre sa fim fericite, iar fericirea se obtine cand stai bine cu endorfinele. Cine are grija de endorfine? Ahaa, exact. Ciocolata!

Si cand esti fericit iti vin tot felul de idei, asa cum imi vin mie acum. Stand eu asa, in valuri de ciocolata, si gandind (da, stiu, si voi sunteti surprinse, dar cateodata mai si gandesc), am ajuns la concluzia ca n-am mai iesit demult cu fetele. Ca no, nu-i vreme, si tre’ sa faci aia si apoi alta, si tot asa. Si ding! Gandu’ cel destept: ar trebui sa infiintam un grup…ceva…orice, in care sa “ne dam intalnire” si sa ne aberam pe teme date. Ar fi haos! N-ar mai intelege nimeni nimic :))

Pana una alta, tot in stare de fericire, propun sa va spun cum fac eu crema mea de ciocolata preferata. Si cu asta, am scapat si de junghiul numit Nutella 😉
Asadar, pentru aceasta crema (care merge cu orice, oricum si oriunde) avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

– 100 gr unt de cacao
– 5 lingurite de cacao neagra pudra
– 3 lingurite de zahar brut
– 200 ml frisca lichida degresata

Cu ingredientele prezentate mai sus o sa obtineti o crema sanatoasa, diet friendly. Daca, n-aveti totusi stresuri de astea, cu cantarul, puteti oricand sa optati pentru mai mult zahar si o frisca nedegresata.

Bun, sa pucedem dar:

1. Topim untul de cacao impreuna cu frisca si zaharul la bain-marie, amestecand incontinuu pana cand obtinem o compozitie omogena, fara cocoloase.

2. Adaugam pudra de cacao si mai amestecam inca un pic pana la omogenizarea completa. O sa obtinem o crema nu foarte compacta, dar dupa 2-3 ore la frigider se va intari considerabil.

3. Atat 🙂

P.S.: Va pup, o seara faina si multa fericire! XOXO

20131128-220044.jpg

20131128-220052.jpg

