Vegan Avocado Dip. OSHO. Editors.


20131106-194233.jpg

Da. Despre avocado vom povesti azi. Guacamole sau avocado dip, cum vreti sa-i spuneti, este dupa parerea mea una dintre marile nebunii culinare inventate de om. E atat de bun, de simplu. Basic stuff, domne’!
Fructul de avocado in sine este incarcat cu proprietati uimitoare:

– este o sursa excelenta de vitamina E
– contine 25 de nutrienti esentiali
– contine de 2-3 ori mai mult potasiu decat o banana
– are proprietati anti-inflamatorii
– ajuta in scaderea colesterolului

Si acestea sunt doar cateva dintre ele. Mai multe detalii gasiti aici

Sa trecem dar la reteta noastra vegana. Pentru asta vom avea nevoie de urmatoarele:

– 2 buc avocado (eu am folosit Hash, care este cel mai recomandat pentru dip)
– 1 buc de ceapa verde proaspata
– 1 ardei (culoarea in functie de preferinta)
– 2 catei de usturoi
– 1 rosie
– sare
– sucul de la jumatate de lamaie/lime (daca va place mai acru puteti pune mai mult suc)

Cum procedam:

1. Spalam bine avocado, il taiem in jumatate si scoatem samburele cu atentie. Cu ajutorul unei lingurite desprindem tot miezul de coaja.
* eu am pastrat un sambure si am si inceput demersul pentru “insamantarea” lui deja :))))

2. Intr-un blender punem toate ingredientele in afara de rosie si de ardei. Mixam pana cand obtinem o pasta omogena.

3. Taiem rosia si ardeiul in cubulete mici si le adaugam pastei obtinute. Mai condimentam daca este nevoie si gata.

Meniul nostru de seara a aratat cam asa:

Avocado Dip cu painica wasa

20131106-195351.jpg

O melodie superba, semnatura Editors. Bird of Prey

Si la final, putin OSHO (s-a nimerit la perfectie; ca de fiecare data)

20131106-195220.jpg

