Apa: un element mai important decat mancarea?


M-am gandit sa impart cu voi, un articol foarte bun despre Apa si ce inseamna ea pentru corpul uman. Ligia Pop, autoarea articolului, este o femeie pe care o admir foarte mult. Ligia promoveaza stilul de viata raw vegan, cu care eu am intrat in contact acum 8 luni. Am auzit pentru prima data de “hrana vie” , in cautarea unui tratament pentru o problema de sanatate recurenta. De atunci, citesc tot ce apuc despre asta, incerc sa asimilez si sa diger volumul mare de informatii noi. Mi-ar placea sa cred ca o sa reusesc la un moment dat sa pot spune ca fac parte dintre cei care mananca raw vegan, dar asta este o decizie care, asa cum spune si Ligia, trebuie bine cantarita. Blogul ei, este un loc in care gasiti multe lucruri foarte bine explicate si niste retete minunate.
Articolul de mai jos, vorbeste despre apa si toate lucrurile minunate pe care nu le stiati despre ea.
Enjoy!

Ligia Pop

M-am hotarat sa scriu aceasta postare in urma recitirii cartii “Confessions of a body builder, Rejuvenating the body with spirulina, chlorella, raw food and ionized water” unde Bob McKauley spune ca “nici un element pe care-l consumam nu este asa de important decat apa”. Si ii dau dreptate tinand cont ca 69% din noi este apa. Toate informatiile am sa le dau din aceasta carte, care mi s-a parut exceptionala. Cum cartea nu este inca tradusa in romaneste m-am gandit sa impartasesc cu voi cateva din informatiile pretioase. Stiati ca:

  • Creierul este format din 85% apa
  • Oasele noastre contin 25% apa
  • Sangele uman contine 83% apa.

Despre apa s-a vorbit mult in decursul anilor si multe surse deja au renuntat la incurajarea populatie de a bea apa, generalizand si spunand “beti 2 l de lichide pe zi”. Am auzit oameni care puneau in categoria lichidelor cafeaua si sucurile din…

View original post 1,570 more words

