Crema de branza cu smantana


SONY DSC

Vineri dimineata si ai zis tot! Mi-am dat seama ca sunt norocoasa. Afara e frig si… frig. Sunt norocoasa pentru ca, intr-o dimineata ca asta pot sa stau inauntru, cu o cana mare de cafea langa mine, ascultand cel mai recent album Editors (care este, auuuuuuuuu!!!!), scrolling up and down pe facebook, scriind despre o reteta preferata. Si constientizez ca si-n bucatarie, printre oale, e asa cum e si-n viata, printre oameni: improvizezi si incerci pana iti iese ceva. Cumva tot a fi ๐Ÿ™‚ Ca indiferent de obstacolele intalnite pe parcurs, tot faci sa fie bine. Evident, nu se aplica in cazul retetei de azi :D, pentru ca aici n-ai cum sa dai gres.

Crema de branza proaspata cu smantana (ingrediente de casa, din alea hardcore ๐Ÿ˜€ ). Iarasi foarte usor si rapid de facut, daca ai norocul sa le ai pe toate la indemana. Nu-s multe, dar calitatea lor este esentiala pentru reusita retetei.

Asadar avem nevoie de:

-600 gr branza dulce de vaca, proaspata

-200 ml de smantana nedegresata

– sare (dupa gust)

– arome la libera alegere. Eu am folosit verdeturi proaspete, ardei rosu si chilli, ciuperci.

Cum facem:

1. Punem intr-un blender branza proaspata si smantana. Adaugam sarea si mixam pana cand obtinem tipul de compozitie care ne place. Eu de exemplu, nu o mixez foarte mult, pentru ca imi plac bucatele de branza care raman in crema, si care se topesc in gura. Yum!

2. Turnam crema obtinuta intr-un bol, o impartim in 3 parti egale, si amestecam fiecare parte cu aromele alese.

3. Ulterior se pastreaza la frigider. N-as sti sa estimez cat tine, pentru ca la noi, nu prea rezista! :))

Rapid si bun! Cu o painica integrala, plina de seminte. Ummmm!! ๐Ÿ™‚

Si… trebuie sa-i multumesc neaparat lui Codrin pentru poze. Sunt foarte fumoase. Clar, intra in topul preferatelor mele. You nailed it Bay B! ๐Ÿ˜‰

Si… lui Tudor pentru ciupercile minunat de aromate. Perfecte! ๐Ÿ™‚

SONY DSCSONY DSC SONY DSC

