AMR 182,5


20130918-154148.jpg

Am timp si maine. Nu ma grabesc nicaieri; oricum anul asta se termina, asa ca abia la anul o sa ma apuc de treaba. Da’ parca prea repede trece timpul asta. Nu ti se pare? Orele zboara, zilele… Dumnezeule! Parca doar ieri a fost duminica. Si azi e miercuri!

Auzi, da’ daca nu mai avem timp? Poate taica-tau si taica-meu de-aia is asa! Bai, ei nu mai au timp! Si noi avem. Sau poate nu. Stii ce cred? Ca ai nostri vor doar sa nu le repetam greselile. Dar nu exista greseli, doar alegeri.

Eu? Ce-as face daca as mai trai doar juma’ de an? Sase luni, zici!
Ei bine, nu stiu. Cred ca as face toate lucrurile pe care acum le aman de pe o zi pe alta. As vrea sa alerg spre oriunde fara sa-mi pese de nimic. Mi-as lua un rucsac in spate si as pleca in lume. Fara bani, fara haine si oriunde. Cu ce? Nu conteaza. Cu trenu’, pe jos, cu busu….as da cu banu’! Da, asa as face! As vrea sa vad China si Tibetul, sa caut inima pamantului ca Jules Verne, sa-mi gateasca Ramsey, sa vad aurora boreala cu tine, sa sar cu parasuta si sa scriu o carte. Despre ce? Habar n-am. ‘Oi vedea! Si mi-as face o operatie estetica la degetele de la picioare.

Mi-as aminti de prietenii mei si le-as spune mai des “mi-e dor de tine” sau “ma bucur ca faci parte din viata mea”. As avea mai multa rabdare cu ai mei si as petrece mai mult timp cu bunicii. I-as spune sora-mii ca sunt mandra de ea si ca o iubesc.

Mi-as mai face doua tatuaje si poate m-as duce la niste sedinte de hipnoza. Sau de psihiatrie. Sa vad cum e! Si daca mi-ar mai ramane cateva minute macar, as sta cu tine la soare pe-o plaja doar a noastra. O insula ar fi frumos! Cu doua sticle de Breezer si-un pachet de Manitou. Sau Pueblo. Ce vrei tu. Cu nuci de cocos in jur si apa. Vai cum ar fi apa!

Noaptea m-as uita la stele asa cum faceam cand eram copil. Si mi-as cauta steaua! Stii ca fiecare avem una? Ti-as spune razand ca as vrea sa ma reincarnez intr-o gândãcicã. Si m-as apuca iar de scris povesti….

Cum? E deja trei? Futu-i, cum zboara timpu asta! Iar am vorbit prea mult. Dar tu? Tu ce-ai face in alea sase luni?

