citat.


SONY DSC

Stau la birou. Dezbracat. Ma uit in fata, imi vad mainile. Cateva zgarieturi pe ele, pretul platit pentru a avea un motan in casa. Imi dau seama ca se vede ca am slabit in ultima vreme. Se vad venele mult mai pronuntat peste tot. Mda, se vede si lipsa de la sala vreme de aproape 3 luni. Si cea a unui program de masa stabil. Sau absenta unei vieti normale. In jos, la abdomen…acolo nu e asa trist, macar nu am burta (decat daca ma indop cu mancare). Si acolo se vede lipsa de miscare. Dar structura e buna, ma plac acolo. Nu, nu cobor la p*. M-am gandit daca sa o fac sau nu. Dar ti-am descris-o de atatea ori ca esenta, incat imi pare redundant. Picioarele…aici iar nu stau rau. De fapt, cand eram in clasa a 8a, faceam atletism. Concuram la viteza si saritura in lungime. Structura e buna, forma si ea. Ca peste tot, mai e nevoie de masa. Adica mancare si sala. Multa mancare. Si nu am prea practicat mancatul asa bine…sucks to cook for one. Bratele…Lungi, parca facute sa apuce. Aici e ciudat. Bratele sunt exercitiile mele preferate la sala. Acolo unde pot forta cat vreau eu. Cu ele fortez limitele proprii. Cred ca am dat jos  vreo 5 kile de carne. Dar, in mod ciudat, forta a ramas. Muschii au invatat, dupa 10 ani de sedentarism, sa se reactiveze doar cu 6 luni de sala. Par..este, nici prea mult nici prea putin. Nu mi-am tuns parul de pe corp niciodata. Epilatul cu bodyshaver il pastrez pentru zonele intime. Overall, dupa o zi activa de sala, imi place ce vad. Si am chef de f*. Sau de lozalit. Sau de amandoua. Din 3some-ul asta lipsesti doar tu. Ingredientul  esential.

